Защо предпочитаме комедиите? - коментар от анкетата от informativno.blogspot.com

     Желанието ни да разпуснем малко от напрежението около нас в ежедневието ни, ни подтиква към нерационални действия, които биват обвързани с безсмилено губене на време...така биха казали заетите, сериозни, работещи хора, за които всяка секунда е пари и е по-ценна от половин час почивка.
    Но дори те биха отделили час - час и половина, за да гледат някоя стойностна и приятна комедийка. Обяснението за проявения интерес към комедиите е простичко. Всяка ена комедия представлява сложна и трудна ситуация, която присъства в живота на всеки, само че поглендата от другата страна на нещата - не толкова сериозната.
Пакета пуканки, безалкохолното и широката усмивка е един от най-приятните начини да загубим малко време, а ако можем да го споделим с приятели или близки би било перфектно. Ето защо повечето хора предпочитат комедиите. Анкетата в блога доказа това чрез гласуването:

"Най - гледаните и търсени филми са...?"
Резултат: комедии 64 (45%)


А ако има други обяснения на "защо предпочитаме комедиите" може да ги споделите и след това да публикувам част от мненията и коментарите, за да бъде отговора по-изчерпателен.

Първия Български Бутон за споделяне

Stumble Upon Toolbar

1 коментара:

Топблог каза...

Мога да говоря за себе си :) ....
Незнам защо но винаги съм обичал Комедиите ....Просто за мен това е жанра който може да ме разведри .....да ме накара да позабравя сивото ежедневие...
дори вчера влезнах в един тракер и си изтеглих 6 комедии снощи успях да прегледам 2 от тях преди да заспя :) и така Вал това е от мен